"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

čtvrtek 20. února 2014

New York Rangers vs. Edmonton Oilers

Tak jsem se po roce v USA dočkala a konečně dostala příležitost se jít podívat na pořádný hokej! :-)

Kristy měla lístky od svého HD, resp. ona svůj dostala jako dárek a naštěstí byl tak hodný, že jeden sehnal i pro mě. Výhoda byla v tom, že jsme měly naprosto luxusní místa v 17. řadě hned první sekce, takže skoro u ledu. Cena tomu odpovídala, ale vzhledem k tomu, že to bylo takhle "po známosti", tak jsem na tom ještě spoustu dolarů ušetřila.

Měla jsem trochu stresy tady s matkou. Už delší dobu dopředu jsem jí oznámila své plány - vzhledem k tomu, že ten hokej byl ve čtvrtek od sedmi, potřebovala jsem samozřejmě skončit o něco dřív. No nakonec jsme se dohodly, že mladší z basketu přiveze matka od její kamarádky, večeři měl přivézt tatík, já jsem mohla zmizet po čtvrté, abych stihla vlak do NYC v pět. All set. No a týden před hokejem mi matka do schedule napíše, že teda uvidíme, jak bude vypadat car pool na ten basket. Málem mě omývali.

Každopádně hokej. Nejlepší zážitek a přála bych to každému zažít! Neskutečná atmosféra. Vlastně ani nevím, co bych vypisovala, já myslím, že obrázky budou mluvit za vše. :-)

Trošku zamrzelo, že Rangers nakonec prohráli 1:2. Rozhodující gól navíc padl minutu a půl před koncem celého zápasu, takže je určitě škoda, že to nedotáhli alespoň do prodloužení.
































Žádné komentáře:

Okomentovat