"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

čtvrtek 6. prosince 2012

Ambasáda

Ambasáda, místo, při jehož návštěvě se i těm otrlejším Ameriky chtivým lidem rozklepou kolena. :-) Ani já jsem nebyla výjimkou, i když moje nervozita vycházela spíš z toho, že Praha je pro mě něco jako španělská vesnice.

Ale musím se pochválit, vše jsem bez problémů našla a v metru jsem si počínala téměř jako rodilý Pražan. :D Nooo ... dobře, rodilý Pražan by pravděpodobně na hlavním nádraží nevlezl na nástupiště, odkud jezdí metro přesně opačným směrem, než potřebuje, a po nástupu by místo bedlivého sledování tabulky s vypsanými stanicemi a trasami raději četl knihu, ale ... i tak to považuju za úspěch. :-)) K ambasádě jsem dorazila se zhruba půlhodinovou rezervou - času jsem využila k návštěvě Starbucks - kafe bylo potřeba, vzhledem k tomu, že mi budík zazvonil o půl čtvrté ráno.

A pak už hurá k ambasádě. Hrozně to tam hrotí. Byla nás tam skupinka asi pěti lidí, tak nás hnali asi pět metrů od vchodu, že jako stojíme moc blízko. :D Pak mi vzali mp3 přehrávač i se sluchátkama a telefon, dostala jsem oranžovou, nutno podotknout, že velice slušivou, visačku a šlo se na věc. U okýnka č. 1 jsem odevzdala veškeré papíry (naštěstí mi nic nechybělo), u okýnka č. dvě zaplatila poplatek za vízum ... a pak čekala. Lidí šíleně, rodina s mimčem, rodina se dvěma ukřičenými dětmi, do toho hrála televize a konzul vyvolával jména stylem, že jsme se na sebe vždycky všichni podívali, KDO že to teda je na řadě, vůbec tomu nebylo rozumět. :D

Po dvouhodinovém čekání jsem k okýnku č. 6 doputovala i já. Pan konzul Jeremy byl moooc milý pán, pořád se usmíval a po třech minutách bylo hotovo. Takže jsem spěchala pryč, protože už bylo skoro 11 a my měly v deset sraz s Kristýnkou, trošku nestíhačka, navíc bez mobilu jsem jí ani neměla jak dát vědět. Po menších komplikacích, kdy jsem původně chtěla jet tramvají a nakonec skončila v metru - blondýna, no - jsme se konečně našly. :D A bylo to super, sice to byl jen takový krátký oběd, ale měly jsme se fajn. :)

A cesta domů, to byl jeden velký zážitek! :) Jelikož je tolikátého, kolikátého je, veškerý palubní personál ve vlaku Regiojet byl v maskách Mikuláše, andělů a čertíků. :)) No pecka, to byla pekelná jízda! Atmosféru umocňoval fakt, že dnes všichni pracovali zadarmo - peníze, které by jindy samozřejmě za svou práci dostali, věnují sdružení, které pomáhá dětským domovům najít dětem nové rodiny. Taky jsem přispěla a dostala za to od Mikuláše baliček. :)))


Jinak už jsem nakoupila i nějaké dárečky rodince, holkám i HM balíčky v Manufaktuře a k tomu maličké krtečky - přívěsky.








3 komentáře:

  1. Ahojky, tak to je super :) Prahu mám moc ráda, tak se taky těšim, že tam zase pojedu, i když to mám kousek :D hlavně, že to dobře dopadlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky! :) A jak jsi na tom Ty, už Tě agentura schválila?

    OdpovědětVymazat
  3. Jee ten krteček jako přívěsek je úžasný!

    OdpovědětVymazat