"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

neděle 30. prosince 2012

One week

Jeden týden? Are you serious?!?

Dneska jsem četla někde na internetu článek "Dva měsíce po ničivé bouři Sandy". A vzpomněla jsem si, jak jsem byla právě tou dobou v kontaktu se svou budoucí host rodinou, jaké jsem měla nervy, že se mi neozývají, jestli jsou v pořádku, jestli mají proud... A teď tady sedím a můj stav by se dal nazvat jedním slovem PANIKA. Pořád si píšu nějaké seznamy, co musím udělat, zařídit, dokoupit, ... A tak nějak mám pocit, že nic z toho není hotovo. :D

Jo, odškrtla jsem si jeden bod, a sice kadeřnice. To je taky dost "vtipná" story. Ve zkratce jsem dopadla tak, že jsem od ní vycházela s hlavou jak pomeranč. Dnes mi její výtvor byl sice opraven, ale i tak si na hlavu nenechám dlouhou dobu sáhnout. :D

Zítra máme Silvestr, což pro mě bude něco jako rozlučka s holkama. Já tedy doufám, že se ještě během týdne nebo víkendu uvidíme, ale tohle bude jízda. :) Pokud se tedy konečně domluvíme, kde že toho Silvestra vlastně strávíme! :D

Ve středu jdu k zubařce, pevně věřím, že už bude vše v pořádku. A někdy mezi tím si musím vyřídit mezinárodní řidičák, plnou moc, odhlásit se ze ZP a UP, dokoupit nějaký dárek HD a další věci, bez kterých se prvních pár dnů neobejdu, svázat projekt, okopírovat všechny důležité dokumenty, vyměnit si peníze, ... No ne že by toho bylo málo. :D

Tak já jdu zase něco dělat ... No, spíš si pustit seriál nebo se začíst do knížky, to by mě mohlo přivést na jiné myšlenky. :D

1 komentář:

  1. Připiš si tam "navštívit rodinku" ;) Jestli tedy chceš, mno. Ale někteří lidé by byli zklamaní, kdybys odjela bez rozloučení.
    -B-

    OdpovědětVymazat