"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

úterý 28. května 2013

Prodloužený víkend - Czech & Slovak Festival:-)

Na víkend jsem se těšila dvojnásob - jednak proto, že byl v plánu československý festival - takže spousta skvělých lidí, skvělého jídla a pití, a jednak proto, že mi v pátek odpoledne odjela rodina na víkend pryč a vrátili se až v pondělí večer. Co víc si přát. :-)

V pátek jsem tedy více méně nic moc nedělala, měla jsem sice pracovat ráno, ale ani to se nakonec nekonalo. Když jsem totiž přišla do kuchyně, tak jsem měla vzkaz, že starší má horečku, takže do školy nejde. No na chvíli jsem se docela slušně vyděsila, že tím pádem na ten víkend neodjedou, ale naštěstí vše v pohodě. Tak jsem si šla ještě lehnout. :D

Jediné minus byla předpověď počasí na sobotu, protože mělo pršet. Což se nakonec bohužel potvrdilo a kvůli tomu byl sobotní festivalový program zrušen - já se to dozvěděla ve chvíli, kdy jsem stála před barákem a čekala na cab, ale ani to nás neodradilo a do City jsme s holkama stejně jely. Zrušili sice festivalový program, ale ne restauraci, takže jsme si daly pořádné české jídlo, točenou plzničku, no prostě paráda. :-) Už o něco menší paráda byl účet, co nám po asi osmi hodinách, co jsme tam strávily, přinesli, ale tak co už, že. Já se opravdu nemůžu dočkat, až si dám pivo za třicet ká čé. :-D To kdybych pozvala celou hospodu, tak utratím míň, než za tento víkend. :-D




Ráďa s Verčou spaly u mě (je třeba využít volného baráku:-), takže když jsme dorazily do Rochelle, šly jsme ještě na pivečko do baru. Opravdu nikomu nedoporučuji pít celé odpoledne české pivo a pak si večer dát to americké. :-D Samuel Adams je dobrý, to bezesporu, ale Plzeň je prostě Plzeň. :-)

Jelikož jsme nechtěly o festival přijít, plán zněl jet do City ještě jednou v neděli, kdy už bylo slunečno a žádný další déšť se nekonal. Jela jsem tedy jen já s Ráďou a přidala se k nám Míša K. Než jsme se vykopaly z baráku, tak bylo dost hodin, takže jsme do Bohemia Beer Garden dojely až o půl třetí a nestihly tak hymnu. Což mě docela mrzí. :-( Ale viděly jsme to aspon natočené. Ale jinak to bylo úžasné. Opět jsem neodolala plzeňskému pivu, vepřovému se zelím a k večeři klobáska s chlebem, hrála nám k tomu muzika ... Je zvláštní, jak to člověk vnímá úplně jinak, po téměř pěti měsících strávených v zahraničí. :-) 

No ale ještě že jsem v pondělí nemusela pracovat. Mně se tak strašně nechtělo domů.. :-D Nakonec jsme s Ráďou zůstaly jako poslední a pořád odkládaly odjezd na pozdější a pozdější hodinu ... až jsme se tam nakonec seznámily se třemi Slováky a pařily ještě několik hodin s nima. Ráďa nakonec, oproti všem očekáváním, spala u mě i z neděle na pondělí, pokud se těm třem hodinám (a to ještě kdo ví jestli) dá říkat spánek. :D 


Celkově to byl hodně povedený víkend! Rodina se mi vrátila někdy včera k večeru. A dokonce se mě zeptali, jestli chci taky objednat nějaké chinese food! To je poprvé od doby, co tu jsem, tak jsem samozřejmě neodmítla a dala si s nimi večeři. :-) 

Taky se ještě musím podělit o několik zážitků z minulého týdne. 

V pátek, když jsem čekala ve frontě ve Starbucks, jsem si všimla, že chlapíkovi přede mnou vypadla z kapsy nějaká kartička - vypadalo to jako kreditka, či tak něco. Tak říkám: "Excuse me..." a že jestli to není jeho. Tak ten úplně překvapeně, že jo a děkoval. A pak se ještě jednou otočil a říká, že jsem do něj měla jen vrazit, ať si to sebere, jako by to udělal každý jiný Američan. Tak já samozřejmě hned, že teda fakt nejsem Američanka. :-) A on: "I know, you are European..." Načež byl na řadě, objednal si a se slovy, že jsem mu zachránila víkend, koupil kafe i pro mě. :-) 

A pak tedy ještě musím říct, že mě dost vytáčí ty kachny/husy/whatever u jezera. Pracovní název je "weird birds". :-)) Minule jsem šla venčit čokla a ten jeden byl dost agresivní a vypadalo to, že se chystá k nějakému útoku. :D No naštěstí šel kolem gentleman, co ptáka odehnal, abych mohla kolem projít bez úhony. :-)) 

Takže tolik k víkendu. Chtělo by se mi říct "víc takových", ale to bych musela vydělávat minimálně 10x tolik a museli by přifouknout den, abych se aspoň trochu vyspala. :-) 

Doufám, že i vy se máte fajně a užíváte jara. I když teda slyšela jsem, že v Česku už se vymýšlejí i nové pranostiky. :-D 

Take care! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat