"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pondělí 20. května 2013

Pure laziness

Tak jsem si začala docela solidně zanedbávat blog. Jo, jsem líná. :-) A taky se celkem nic moc neděje.

Poslední dva víkendy jsem se snažila tak nějak ušetřit co nejvíc peněz šlo. Cruise je sice zaplacená, stejně tak letenka do Miami, ale přece jen určitě budeme chtít jet na pobřeží na nějaký ten výlet a kromě toho jsme se dohodly, že si zaplatíme all inclusive alkoholový balíček (asi 50 dolarů na den), protože platit si every single drink zvlášť, nedoplatíme se. A dovolená je přece od toho, aby si ji člověk užil, ne? Určitě se nehodláme omezovat. :-))

I když ono ani s tím šetřením to nebylo nijak slavné. Koupila jsem si baleríny. Ne, nepotřebuju je, ale nějak jsem nemohla odolat. :-D A jen za tento víkend jsem byla 2x v kině - téměř celé dva dny pršelo, takže ono s stejně nedalo nic moc vymýšlet. V sobotu na film 42 - příběh podle skutečné události o prvním černochovi, který kdy hrál nejvyšší baseballovou ligu v USA. A v neděli jsme zhlédly The Great Gatsby. Obojí se mi líbilo moc, doporučuji. :-)

Jinak včera po filmu jsme si šly pro něco k jídlu, já jsem si dala slice pizzy a borec když to dal do té pece jakože ohřát, tak na mě: Do you want it really really hot? Nevím, jestli jsme se pořád bavili o té pizze... :-))

Každopádně se nemůžu dočkat víkendu. Jednak mi celá rodina odjede na celý víkend do pryč, dokonce i čokla dají k nějakým známým, či co, ale hlavně: jedeme do City na czech and slovak festival! :-) Po měsíci se potkám s Ráďou, už skoro ani nevím, jak vypadá. :-) A snad si dáme do nosu i nějaké ty české dobroty.

Taky jsem začala odpočítávat týdny do 22. června. To je totiž den, kdy obě holky odjíždí na camp do Maine, a to na celých 7 týdnů. V srpnu pak jedu na dovolenou já a od září, kdy půjdou zpátky do školy, mi budou zbývat už jen 4 měsíce. Pak nějaké to cestování na west coast a hurá domů. :-) No, naplánované to mám hezky. :D Papíry o případném prodloužení, či návratu domů, by mi měly přijít začátkem října, takže mám ještě relativně dost času to promyslet. Prodlužovat nehodlám ani náhodou, to bych musela být leda sebevrah. :-) V mém případě tedy bude potřeba zvolit datum a místo odletu.

Dnes to bude bez fotek, nějak jsem poslední dobou nic nevyfotila. Ale určitě se pak podělím o zážitky z festivalu, to se bez fotek neobejde. :-)

2 komentáře:

  1. Proč nechceš prodloužit, Míšo? Mi připadá, že tam ani nepracuješ a seš spíš na dovolené:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, pracuju, jen o tom nepíšu, protože to je pořád dokola to samé. :-D

      Jinak co se týče prodloužení... Nějak mám pocit, že rok je enough, že tato "práce" mě nikam neposune, nic víc mi to za ten druhý rok nedá. Jediné teda co mě mrzí, že za rok nestihnu procestovat vše, co chci, jak z časového, tak finančního hlediska.

      Kromě toho se celkem těším, až si začnu žít svůj život, ne život cizí rodiny a jejich dětí. :D Přijdu ze školy/práce a budu mít klid, ne čekat, odkud se ozve "Mikejlaaaa" s tím, že je nějaká změna plánu apod. :-))

      Vymazat