"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

úterý 1. července 2014

Konec au pair kariéry

Tak dlouho jsem vyhlížela světlo na konci tunelu, až se neskutečné stalo opravdu realitou - už je ze mě vysloužilá au pair v důchodu. :-)

Děcka odjely v sobotu na camp a já si po 18 měsících užívám zaslouženého volna. Musím říct, že i když mi občas samozřejmě lezly na nervy a měla jsem všech plné zuby, páteční loučení se neobešlo bez slz, přece jen to bylo naposledy, co se vidíme. I když jsme si řekli, že budeme in touch bla bla, ale tak znáte to, zřejmě to s tím zase tak horké nebude.

Do oficiálního konce programu mi sice zbývá týden, ale staří jedou na dovolenou, takže mě tady nic nedrží. Nestačila jsem se dneska divit, dotáhli si sami popelnice před barák a matka mi večer asi pětkrát textovala, jak moc děkuje, že jsem přes den uklidila atd. No, tak pořád mě ještě platí a navíc mě u sebe nechají bydlet, tak se ještě musím snažit, že. :))))

Ale jinak se teda snažím užívat posledních pár týdnů ve Státech. I když tady určitě nejsem naposledy, ale minimálně na nějakou dobu se přesunu do Evropy ...nebo dám šanci i jiným světadílům. :-) Co vše bude, je ve hvězdách, za posledních pár týdnů/měsíců se toho hodně událo a uvidíme, kam mě vítr zavane.

Vím, že jsem se několik měsíců neozvala a už jsem nepsala podrobné články o každém zážitku, který mě potkal, ale ... Nevím, nějak nebyl čas, nálada, někdy obojí zároveň. Teď mě ještě čeká nějaké to cestování, nějaké to užívání si léta, potom loučení, to bude ta nejsmutnější část. Ale tak vždycky je na co se těšit, zase to nesmím brát tak tragicky.

Nevím, co víc dodat. Určitě tady teď nebudu popisovat, co se dělo za posledních pár měsíců, kdy jsem články nepsala, ale přidám alespoň některé fotky, abyste o to nepřišli. :-)

I takové poklady se dají najít v New Yorku :-) Fotka je z března.

This is America - proč byste si měli sami krájet jabko, když už si ho můžete koupit nakrájené? :)))


Takhle nějak začaly naše výlety do Queensu - na svíčkovou a do českého obchodu :)


V českém stylu :)


Saturday night out! :)


Brooklyn Bridge Park


V dubnu jsem stihla i kurz na LIU, abych splnila požadavky agentury -- takhle nějak první den na campusu při obědě :-))


Víkend na campusu Long Island University



Nedělní chill v Queensu :)



To si tak jedete a před váma tohle ... :-)


...a nebo tohle? Náhoda? :-)



Queens one more time -- love this place!



Challenge accepted -- krabice jsem mimochodem tento týden odeslala, takže doufám, že se zase shledáme za nějakých 6 týdnů. :-)



Nejlepší pivo v Americe! : ))  

3 komentáře: