"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

neděle 6. ledna 2013

Poslední příspěvek z ČR

Asi na většině APs blogů se najde příspěvek tohoto ražení. I na mě došlo. :D

Dokonce už mám i sbaleno. Nebo teda doufám! Protože jak blbá pořád ten kufr vážím a teď se tedy váha ustálila na 22,8 kg. Budu jí tedy muset věřit, protože při pohledu na poplatky za nadváhu se mi protočily panenky. :D Malý kufr váží nějakých 9 kg, povoleno je tuším 8. Takže doufám, že ho nebudou vážit! Protože to tam ještě nemám noťas. Ale zase si říkám, že ten případně vezmu do ruky, protože pokud vím, tašku s laptopem je povoleno mít extra. Jenže se mi fakt nechce tahat s kufrem, kabelkou a ještě notebookem v tašce, jednodušší mi přijde ho v obalu strčit do kufru. :D

I tak jsem musela učinit jisté oběti. Z velkého kufru postupně putoval šampon s kondicionérem (beru si pouze mini lahvičky v malém kufru), deštník a pyžamo. :D Protože jsem samozřejmě zapomněla přibalit české sladkosti, takže, jak podotkla Eliška, budu spát nahá a vlasy si budu mýt v dešťové vodě, ale hlavně, že vezu sušenky a bonbony. :D A vyřadila jsem dvě Studentské pečeti, protože to má skoro půl kila, jako mazec. :D

Ráno jsme s holkama provedly online check-in. Čekala jsem nějaké složitosti, ale je to úplně easy a je super, že budeme sedět vedle sebe. :-) Boarding pass máme vytisknutý, takže snad jsme nikde neudělaly chybu. :D

Celý víkend v podstatě probíhal v duchu loučení. Asi to nejhorší na psychiku bylo dneska s babičkou, protože slyšet před odjezdem něco jako, ať jí za rok zajdu alespoň zapálit svíčku na hřbitov ... No, to raději moc rozebírat nebudu. A někdy po druhé hodině ranní vyrazíme s rodičovstvem a sestrou na letiště do Prahy. Doufám, že na dálnici nebudou žádné nehody nebo tak.

Tak tedy já se loučím a další příspěvek už bude (snad) ze Spojených států!

Žádné komentáře:

Okomentovat