"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

úterý 8. ledna 2013

Orientation

Tak jsme konečně tady v Americe! Jako ... zatím se rozkoukávám a je to fakt crazy world. Let byl šílený, skoro vůbec to neutíkalo a neusnula jsem snad ani na vteřinu, prostě hrůza. Navíc mi klasicky zalehly uši, takže chlapík na imigračním si o mně asi musel myslet, že jsem negramotná, když jsme se pořád doptávala, co po mně jako chce. :D Ale pustil mě sem, má štěstí! A to jsme skoro nestihly první letadlo. Sedíme si tak s holkama v Praze na vínku a najednou nás začli vyvolávat, ať se laskavě dostavíme ke gatu. :D

Na pokoji jsme překvapivě jen 2, takže se žádná přistýlka nekoná. :) Jsem tady s Francouzkou jménem Julia a pokoj máme v 17. patře s krásným výhledem na NJ. Včera se zdála taková nemluvná, ale to bylo asi tou únavou z dlouhého letu, ani já jsem nebyla zrovna fresh, takže dneska už je to mnohem lepší, docela jsme si dobře popovídaly. :) Jinak tady jsou ale některé holky fakt divné. Docela často se setkám s tím, že když vyslovím jméno naší malé země, odpověď zní: WHERE is THAT?!? Ok, chápu u holek z JAR, ale aby to nevěděla Polka? A Němky jsou kapitola sama o sobě. :D

A školení je jedním slovem NUDA. Dneska to alespoň bylo zpestřené výletem do NYC. Sice budu bydlet fakt hodně blízko, ale neodolala jsem první možnosti toto město vidět. Amazing! Těším se, až to tam poznám více.

To jen tak zběžně, co se děje. Jsem unavená a jelikož tu právě máme nějakých 23 hodin, je čas jít spát. :-)

Dobrou noc (nebo ráno? :-)







1 komentář: