"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pátek 11. ledna 2013

První dny u mé host family

Asi jen stručně, už je docela pozdě a já jsem fakt KO ...

Takže. Přijela jsem včera, host dad mě vyzvednul v hotelu něco po třetí hodině odpolední, takže super. Jak na mě čekal v lobby, tak psal nějaké maily, takže já jsem vůbec nevěděla, jestli je to on, když se ke mně nehlásil, funny. :D Ale po cestě mi pořád něco vypravoval (jeli jsme po mostě George Washingtona a měli nádherný výhled na NYC), zdá se, že je celkem v pohodě. Tady jsem se potkala se současnou, vlastně teď už bývalou, AP, oběma holkama i host mom. Všichni se zdají být super. Byli jsme na večeři, dala jsem si nějaký kuřecí steak se salátem. A dneska jsem strávila celý den s Ivčou v podstatě jí za zadkem, abych viděla, co mě od pondělka čeká. Není toho zase tolik, ale chvílema mě přepadá panika, jak sakra tohle zvládnu.

Do toho jsem měla kolem poledne jízdy s instruktorem z autoškoly. Jako nechápu, ty pedály mají strašně citlivé a jednou se mi dokonce podařilo dupnout (levou nohou!) na brzdu v domnění, že je to spojka. :D Haha, instruktor si to málem plachtil předním sklem. Jako hodně mě pobavil, když mi vysvětloval, že musím dávat směrovky, když např. odjíždím od krajnice - promiňte, pane instruktore, já jsem totiž úplně blbá a v Česku prodávají řidičáky v supermarketu. Každopádně jsem ráda, že jsem si ten automat mohla takhle vyzkoušet, i když to HM stálo 75 dolarů. :D

Tento víkend mám off. Prý můžu dělat cokoliv chci a jít/jet kamkoliv chci. A ještě HM říkala, že by mě vzala tady po okolí ukázat např. kde se dá nakupovat a tak. Můj plán je se pořádně vyspat, vybalit si kufry, protože k tomu jsem se fakt ještě nedostala, a pravděpodobně vezmu auto a projedu se kolem, abych si na něj zvykla před tím, než do něj v pondělí sednu naostro a budu muset rozvézt holky. Naštěstí mám v autě GPS, jinak bych byla úplně v pasti. Taky jsem dostala BlackBerry, o účet, pokud jsem to správně pochopila, se starat nemusím, a kreditní kartu, kterou mám platit benzín do auta a případně nějaké nákupy, když doma něco dojde.

Jinak se tady ale zatím cítím divně. Spíš jak na návštěvě. Tak uvidíme, snad to přejde. :-) Mějte se krásně!

9 komentářů:

  1. Ahoj Míšo,
    přeji Ti krásný víkend, nevím sice co je to off, ale doufám, že to není žádna nemoc. Jinak šlapat nohou současně na plyn i brzdu je u nás soutěžních jezdců normální. Když tak americkým instruktorům autoškol vyřiď, že pokud neumí a nechtějí plachtit předním oknem nechť používají bezpečnostní pás. (je to takový ten černý pásek co visí na sloupku u dveří) Zapoměla jsi napsat co jsi vyfasovala za auto.
    S pozdravem strýček.

    OdpovědětVymazat
  2. To znamená, že mám jakože volno. :D Děkuji za komentář, budu řídit Hondu Accord. Právě mi přišla smska, že jedou pryč nakupovat a můžu si ho klidně vzít a projet se po okolí, tak toho asi využiju.

    OdpovědětVymazat
  3. Jezdeni zvladnes toho se neboj :-) at se ti libi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, Moni! :) Právě jsem se vrátila a je to fakt docela jednoduché, ale díky bohu za navigaci, jinak bych se ztratila! :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak se zdá, že jsi chytla rodinku dobrou, že? :) to je fajn, přeju ti to!! a jsem ráda, že jste dorazily do USA vcelku a bez újmy ;) jaké je v NY počasí? na co se mám těšít?? už jen dva dny :P

    p.s. blackerry se hodne rychle zbavis, ja ho mam rok a uz od leta mi leze na nervy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky Miši! Jako ráno jsem měla hroznou krizi. Jsem si říkala, že fakt chci domů, že to tady nedám, jsem u cizích lidí atd. atd. Odpoledne jsem se projela autem, dala si kafe ve Starbucks a když se rodinka vrátila z nákupu, tak jsem je šla pozdravit, HM mi udělala kafe, ukazovala mi, co nakoupili, bavily jsme se ... A je to lepší, prostě si musím zvyknout. :-) Jinak včera pršelo, ale jinak je tu docela pěkně, na to, že je půlka ledna. :-) Přeju Ti bezpečný let a ideálně se opij, abys usnula, protože to je hrozně dlouhé! :D Jinak já jsem zvyklá na tu klávesnici, mám Nokii s quertz ... Sice ta americká je trochu odlišná, ale zatím je to OK, i když mě docela láká iPhone, no uvidíme. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vitej! Ted jsem docetla poslecni clanky co jsem zanedbala (uprimne ted zanedbavam vsechno :/). Rizeni se neboj a hlavne pokud mas gps tak to jsi za vodou, ja tady vsude jezdim podle mapy a nebo podle toho jak si to pamatuji a vsude na palubovce mam zluty papirky s directions :D
    Jinak se divim, ze instruktor dbal na davani smerovek, ja nevim jak v NY, ale tady v Marylandu je skoro nikdo nedava, jsem vzdycky jedno z mala aut na silnici ktere je pouziva :/ :D pak ma clovek vedet kdo kam jede...
    Uzivej si prvni dny :) tesim se na dalsi clanek ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Vám všem za komentáře! Fakt mi v tuto chvíli dodávají sílu! :-) GPS mám a jsem za ni vděčná! Úplně Tě chápu s těmi papírky a hlavně obdivuju, já dneska špatně odbočila i s GPS! :D Jinak ten instruktor byl celkově takový zvláštní, pak ještě když např. přejíždím z pruhu do pruhu, tak prý nestačí mrknout do zrcátka, musím se otočit přes rameno. Jako to dřív srazím někoho vpředu. :D Ale fakt je, že díky němu jsem dneska poprvé sedla do "svého" automatu a troufám si tvrdit, že mi to řízení docela jde. Ještě jednou děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Míšo s řízením ti fandím a u instruktora plachtícího předním sklem jsem se velice nasmála. jsem zvedava na sebe. naposled kdyz jsem zkousela jizdu s automatem, tak jsem tak vehementne dupla levou nohou na brzdu ze v kamaradky nove opravdu hezke Audi malem skoncil favorit za nama.. asi si na tu nohu budu muset sednout, nebo nevim jak to udelam:) musim oblbnout svoje letity reflexy

    OdpovědětVymazat