"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pondělí 4. března 2013

2 months down, 10 more to go!

Dva měsíce za mnou, začínám odpočítávat ten třetí. :-)) Pokud bych to měla shrnout, nemám se tu špatně, s holkama vycházíme, s rodiči relativně taky, našla jsem si tu přátele, poznávám spoustu nových věcí a  míst, zlepšuju se v angličtině ... Ale už se docela těším, až začnu zase žít ten SVŮJ normální život. :D Upřímně nechápu a hlavně obdivuju holky, co se rozhodnou prodloužit. Dělat tu práci tak dlouho, pravděpodobně si jdu najít nějakou hezkou větev. 

Co mě tady tak nějak drží naživu, jsou víkendy. V pátek jsme měly s holkama naplánované, že půjdeme na párty do klubu. Nakonec to dopadlo trošku jinak, nešly jsme do klubu, ale do baru, ale zas až tak nám to nevadilo, protože jsme se výborně pobavily, pouštěly si české písničky, pokecaly s pár Američanama... Dokonce se mi povedl první american joke, kdy on měl hroznou srandu z našeho přízvuku etc. a pak na nás: You know sarcasm, right? A já jsem mu to pak úplně stejným způsobem vrátila, že nechápal. Akorát já si zaboha nemůžu vzpomenout, o čem jsme se bavili, to je docela škoda, takhle to vůbec nevyzní tak vtipně, jak to ve skutečnosti bylo. :D Bar zavíral kolem čtvrté ranní, takže jsme se pak šly najíst a pěkně si na mrazu počkaly na to, než otevřou Grand Central, abychom chytly vlak o půl šesté. Ráďa přespávala u mě, takže po příjezdu jsme byly akorát schopné roztáhnout gauč a hned jsme padly za vlast. 

V sobotu jsme se k nějaké činnosti dokopaly až odpoledne. :D Jelikož jsme byly hladové, tak jsme zamířily do Applebee's na výborné jídlo a pak na kafčo do Starbucks. Taková pohodička. Čekaly jsme na Veru, které HM přidělila hlídání, jestli bude mít volno a nakonec jo, takže jsme ji jely vyzvednout a zakotvily jsme v Dunkinu, klasika. :D Opět jsme si jely svůj styl, pouštěly si na telefonu zhuleného komára a slečna u vedlejšího stolu dostala šílený záchvat smíchu a že prý ať to už prosím nepouštíme, že tam má nějakou práci, kterou musí udělat.. :D Jako zkuste se u toho nesmát: http://www.youtube.com/watch?v=rcp5i22g9ls :D

A v neděli nás čekala škola. Ráno jsme vyrážely vlakem o půl deváté do Harlemu. To je teda čtvrť, člověk aby se tam skoro bál. Asi to nebyl jen náš pocit, protože než nás pustili dovnitř do budovy, musely jsme projít rámem, zkontrolovali nám tašky atd. Ale škola byla super, docela mě to bavilo. Nejdřív jsme ve dvojicích měli dělat prezentaci o různých památkách, monumentech, memorialech etc. ve Washingtonu, DC - my jsme si vybraly White House, pak jsme měli hodinu pauzu na oběd, takže opět Applebee's, daly jsme si těstoviny s krevetama, a odpoledne jsme koukali na film The American President. Akorát do příště musíme udělat 3D projekt, to jsem zvědavá, jak to jako budu vyrábět. 

Dosud vše OK, ale ta cesta domů! :D Já měla být doma něco kolem čtvrt na sedm a o půl sedmé vyzvedávat mladší u autobusu, protože měla nějakou akci ve škole. Jenže my v Harlemu sedly do špatného vlaku. :D Z jednoho nástupiště jely dva vlaky, jeden asi o tři minuty dřív. A my samozřejmě sedly do toho nesprávného, což jsme ale bohužel zjistily až když přišla průvodčí. Naštěstí nám alespoň vytiskla nový ticket, takže jsme nemusely nic doplácet. Vlak, ve kterém jsme byly, stavěl až v Greenwich a spoj zpátky nám ujel o pár minut, takže jsme tam čekaly skoro hodinu na další. Mezitím já psala HM, ta nejdřív nasraná, protože oni měli taky nějakou akci zas někde úplně jinde... :D Nakonec se to vyřešilo, já se dostala domů někdy kolem 7:45 a ten autobus, co jím měla přijet mladší, měl zpoždění a přijel až v 8. Tak přeci jen se na mě obrátilo štěstí. 

Víkend to byl náročný, jsem úplně KO. Ten příští je v neděli zase škola, ale v sobotu hodlám jen odpočívat, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat