"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

sobota 9. března 2013

Sněhová bouře # 2 :D

Tento týden je tak nějak celý na přes držku. :D Začalo to v neděli tím ujetým vlakem a od pondělí mě nějak všechno štve, mám asi krizi. Ještě, že už je pátek.

Přehnala se nám tady Nemova kámoška. :D Ráno kolem půl šesté jsem zaslechla zvonit telefon, takže když jsem asi o 45 minut později vstávala a šla do kuchyně, úplně s jistotou jsem hledala nějaký vzkaz. Samozřejmě, že tam byl. Mladší zrušili školu úplně, té starší začínala o dvě hoďky později (nakonec až o tři). Pak že jsou Amíci tak blbí, když skoro nechodí do školy. Jsem zvědavá, jestli jim v létě zruší školu, protože je moc teplo. :D Takže jsem si šla zase lehnout. :D Pak jsem byla donucena v tom šíleném počasí jít venčit toho debila, takže jsem byla totálně zmrzlá.


Starší získala nějakou závislost na Dunkin' Donuts, takže mě prosila, jestli bychom tam ráno nesjely ještě než ji odvezu do školy. Tento týden už podruhé, prý bychom z toho měly udělat tradici. :D Tak jsem ulovila kafe i pro sebe. Probíhalo to asi takto, já: "Medium latte with sugar, please..." Obsluha: "Where r u from?" :D Takže ten svůj přízvuk prostě nezapřu, ach jo. :D Ale docela mě baví, jak se každý po slovech Czech Republic zatváří, jak je to cool a super, a většina stejně nemá páru, o čem to jako sakra mluvím. :D

Mladší teda byla celý den doma, ale bylo to úplně v pohodě. Nejdřív si cosi dělala v pokojíku a v poledne došla, že jestli jí neudělám něco k obědu... Tak jsme si povídaly, docela jsme se i pobavily, pohodička. Odpoledne jí přišla nějaká kámoška, tak jsem jim akorát udělala čaj a pak že jestli je nezavezu kousek, že chcou bobovat nebo něco na ten způsob, měly jakousi lopatu. :D To jste nezažili, já je vezla do vedlejší ulice autem! :D A za půl hoďky volala, že jako jestli je zas nezavezu domů. :D 

Tento týden jsem poprvé za tu dobu, co jsem tady, skypovala se svojí babičkou. :-) A bylo to super, i když samozřejmě úvodem bylo pár slz, ale výhružky zabraly a pak už si dala říct a radši se na mě smála. :D Zato moje maminka šla místo pokecu se mnou mýt schody, je vidět, jak jim chybím. :D

Jinak ten sníh tady už relativně taje, cesty jsou úplně suché, takže jezdit se dá. Dnes jsme byly na kafe (Veru říkala, že tam byla v týdnu sama a chlapík se jí ptal, kde má kamarádku, jsme už tam štamgastky:D) a samozřejmě to vzaly přes obchod pro pivko, takže už si pěkně dávám. :D Musím se nějak udržovat ve formě, pak přijedu domů a položí mě to. :D No a zítra bychom rády do kina na Safe Haven, tak snad to klapne. Původně jsme sice měly jet s Jančou do city navštívit památník obětem 11. září, ale jelikož je jednak v neděli škola a dvě cesty do města za jeden víkend by mě asi zruinovaly a jednak je zima, tak to přesuneme na jindy. 

Co se týče školy, musím ještě dodělat ten závěrečný projekt. Už jsem cosi sepsala, má to být na cca 500 slov, ale teda to lepení memorialu mě vůbec nebaví. Ale udělám jen nějaké kabelkové vydání, stejně to bude vypadat, jak kdyby to vyráběl retard, já nejsem zrovna creative. Teda jak v čem. :D Ale výtvarka pro mě vždycky byla synonymem mučení. :D

Takže tak nějak si tu žiju. Zase se ozvu! :-) 

A tetko, nějak už dlouho nepřišel mail. Piš piš, co nového u vás doma. :-)

2 komentáře:

  1. Opravdu jsem moc ráda, že tu máme sluníčko a teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh tak rychle jak napadl zase roztál, takže o víkendu tady bylo vyloženě jaro. :) Naštěstí. :)

      Vymazat