"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

neděle 31. března 2013

Velikonoce tak trochu jinak

Vlastně mi ani nepřijde, že probíhají nějaké Velikonoce. Tady u nás v rodině se to neřeší, jsou to Židi, a já tyto svátky zrovna moc neprožívám, nechybí mi ani malovaná vajíčka, ani beran. Možná tak párky v těstě od babičky, to jooo, ty bych si dala... :-))

Jak už jsem zmínila, jsem v židovské rodině, takže tento týden tady proběhl tzv. Passover. Upřímně nemám tušení, jak se tomuto svátku říká v češtině, koho to zajímá, nechť použije google. :-) V reálu to znamená, že se nesmí jíst chleba a nic, co obsahuje grain. Takže když jsem se minulou neděli vrátila z DC, většina kuchyně byla jinak. :D Měli jsme speciální cereálie, místo chleba nějaké krekry etc. Nic moc teda a myslím, že utrpení končí až zítra večer. :D Děti měly celý týden prázdniny, ale tak dalo se to, sem tam chtěly někam zavézt a tak, ve čtvrtek tady do tří do rána hrály monopoly, aspoň byl druhý den klid, když vstávaly odpoledne. :D

Tento týden nám přiletěla na návštěvu Kristýnka z Cali, takže jsme měly v sobotu sraz v city. Bylo naprosto úžasné počasí, teplo, sluníčko. Takže jsme se prošly po Wall Street, nemohla chybět fotka s býkem, osahaly jsme ho řádně, snad nám teda přinese štěstí! :D

Wall Street Bull

Potom jsme se vydaly směrem k Brooklyn Bridge, po cestě ulovily pivko v krámku, kde nám ochotný prodavač asi 3x zdůraznil, že tu plechovku opravdu za žádnou cenu nesmíme vytáhnout z papírového pytlíku. :D Ach, ta americká prohibice... 

Brooklyn Bridge

Brooklyn Bridge

Brooklyn Bridge

Po procházce po mostě jsme měly sraz s Míšou Koženou v Cafe Prague na oběd, zase jsme potkaly pár Čechů, je to úplně super pozorovat ty lidi, jak se uprostřed Manhattanu cpou knedlíkama, až se jim dělají boule za ušima. :-)) Ne že bychom na tom byly jinak. :D Ale jako točená Plzeň neměla chybu! :-))


Po obědě jsme se vydaly směr Top of The Rock. Sice se tam docela dlouho čeká, ale stálo to za to. Výtah vás vyveze do 66. patra (za několik vteřin - dost šílené :D) a máte výhled na celé NYC. 



Central Park


Statue of Liberty



Já pak bohužel musela spěchat na vlak, kvůli debilnímu babysittingu, který zahrnoval ohřát večeři. :D Ale holt jsem musela být v baráku. Holky šly ještě na večeři a pivko, ale večer jsme pak daly konferenční skype hovor. :-)

V neděli, tedy dnes, jsem měla v plánu sraz s Jančí ve White Plains. Samozřejmě jsme to zase zabíjely celé odpoledne, sranda nehorázná. Najíst jsme se šly do Cheesecake Factory. Už tam nikdy ani nevlezu, úplně jsem cítila, jak se mi zvedá hladina cukru! :D 

Pak jsme vlezly do knihkupectví, kde uprostřed je Starbucks a můžete si tam vzít jakoukoli knihu/časopis a prostě si v klidu číst u kafe. To by v Česku asi nikdy nefungovalo. :D Tak jsme si nabraly nějaké Cosmopolitany, daly si zelený čaj (detox po tom Cheesecake, haha:D) a dozvěděly se něco o tom, jak člověk musí manipulovat s mužským přirozením. :D Fakt jako, chtěla bych poznat člověka, co ty články píše.

Na závěr dne jsme šly do kina na film The Call s Hally Berry. Jako mazec, čekala jsem sice asi větší psycho, ale i tak jsem jednou dost zařvala při jedné lekací scéně a vůbec jsme tam z toho měly docela prdel, lidi kolem nás nás museli milovat. :D Ale úplně se mi líbilo, jak všichni měli stejné reakce, takové ty povzdechy, když se tam odehrálo něco, co se nám nelíbilo etc. :D A pak cesta k autu v podzemní garáži byla taky zážitek, divím se, že jsem neutíkala. :D



Srandičky :))

Každopádně to byl zase jeden z těch povedených víkendů. :-) Jsem na jednu stranu docela ráda, že teď nejsem v Česku, když slyším/vidím, jaké tam panuje počasí... Fuj, nesnáším sníh. Nám i hafan zapadl - takové foto mi dneska přišlo od rodičů. :-)


2 komentáře:

  1. Passover je podle mě pesach :)
    já se té chci jen zeptat,nepochopila jsem z toho jednu věc :D slaví tedy i něco v to pondělí(jak je u nás Boží hod velikonoční) ? :D vím je to starší článek ale našla sem ten blog až teď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene. Passover probíhá celý ten týden (vychází to tuším na 8 dní) a pro ně jsou nejdůležitější první dva dny, kdy jeden z těch dnů byli pozvaní k někomu na večeři a druhý den pořádali večeři u nás. Tak to byl takový big deal. Ale žádné velikonoční pondělí se nekonalo. :-)

      Vymazat