"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

středa 24. dubna 2013

1000 Islands + Niagara Falls

Dubnový víkend off byl ve znamení česko-slovenského výletu ke kanadským hranicím. :-)

V sobotu ráno jsme vyjížděli z Chinatown na Manhattanu, ještě jsme potom nabrali další cestující včetně naší Rádi v New Jersey a pak hurá na zhruba sedmihodinovou cestu. Bylo to sice dlouhé, ale jelikož jsme jely v naprosto skvělém složení, tak jsme se opravdu nenudily ani na chvíli, naopak. Hned v autobuse jsme načaly nějaké ty alkoholové zásoby a posléze se málem počuraly, jelikož jsme za celou cestu stavěli asi jen na dvě (kuř)pauzy. :-)) Ale měli jsme velice cute průvodce v autobuse, všichni to byli Číňani a spolucestující taktéž, případně nějací Pákistánci... njn, všichni ostatní jedou na Niagáry z kanadské strany, neb nepotřebují víza, že. :D A do toho řidičku autobusu - drsná paní, celou cestu jela v teplákách, ale na rukách náramky, prstýnky a ty náušnice! :D

Na cestě... :-)

V odpoledních hodinách jsme tedy dojeli k prvnímu cíli naší cesty, a sice Thousand Islands. Tam jsme měli zaplacenou plavbu lodí kolem těch ostrůvků. Byla možnost sedět dole v relativním teple, nebo vylézt nahoru na palubu, kde teda byla kosa jak sviňa, ale zase člověk aspoň něco viděl. Řekly jsme si, že když už tu jsme a za ty peníze, že teda jako budeme nahoře - myslím, že jsme neprohloupily. :-) Mimochodem jsme se dokonce ocitli za hranicemi Kanady a dokonce jsme tam potkaly Čechy. Mně se zdálo, že slyším češtinu, ale říkala jsem si, že jsem asi moc chlastala v tom autobuse a mám halucinace. :D A pak jsme poprosily jednoho kluka, jestli by nás nevyfotil a on když podával zpátky foťák, tak zahlásil: "Není zač". :D

Honeymoon.. :-))

Tisíc ostrovů? Účes stále drží... :D

Naši čínští průvodci... :-)

Po plavbě jsme jeli na večeři. Vzali nás do podniku "all you can eat", takže jsme zaplatili 16 dolarů a mohli si nabrat co jen žaludek ráčil. :-) Teda docela mě mrzelo, že jsme na to měli fakt docela málo času, klidně bych tam pobyla déle. :D Ale měli výborné sushi, lososa, kuře, bramborovou kaši, ... :-) Prostě vše možné. Holky si tam pak ještě dávaly zmrzku, puding a ovoce ... no pořádně jsme se nadlábly. :D Pak jsme ještě rychle spěchaly na benzinku, co byla přes cestu, přece jen bylo třeba dokoupit zásoby na večer - takže 12x pivečko. :-)

Jediná nevýhoda toho byla, že budíček se ozval v pět ráno, protože v šest už se zase vyráželo, tentokrát na Niagara Falls. Nejdříve jsme byli na Old Fort Niagara, což se nám nechtělo platit, tak jsme se jen prošly kolem, vyfotily pár fotek, včetně skyline Toronta, bohužel dost v dálce a hlavně mlze ... ale přece! :-) Pak jsme jeli na Power Vista - elektrárna a ocitli jsme se opět velmi blízko Kanadě - byla pouze přes řeku. Tady tu prohlídku jsme neměly zaplacenou, ale nakonec se zjistilo, že je to vlastně zdarma, takže jsme šly taky. :-)

Skupina sedmi Češek a tří Slovenek... :-)

Hodně  v dálce Toronto... :D

A pak to přišlo, konečně ty slavné vodopády! :-) Zaplatili jsme si všichni Maid of The Mist Boat Tour - loď vás sveze až přímo k vodopádům. Na začátku jsme dostali velice slušivé modré pláštěnky a velice záhy pochopili, k čemu že to vlastně. Když se totiž dostanete na té lodi až k vodopádům, je to, jako byste stáli pod sprchou. Ještě nám k tomu měli přibalit gumáky, protože jsme měli v botách dobrý rybník. :D Každopádně to stálo za to, jen mě mrzí, že jsem tam toho víc nevyfotila, ale měla jsem docela strach o foťák, i tak dostal docela zabrat...  Pak jsme ještě skočily na jídlo a už se jelo zpátky směr New York City.

Sečteno podtrženo, velice podařený víkend, nic tomu nechybělo, sranda byla, viděly jsme zase něco nového, ... :-) Už je v plánu zase něco na květen, tak jsem zvědavá, co to bude.

Maid of the Mist

Maid of the Mist Boat Tour

Abych nezapomněla! Konečně máme booknutou dovolenou!
To sice taky byly machinace jako prase... Nejdříve jsme chtěly jet v září. Jenže to moje HM by asi nepřežila, být pět dní bez au pair, když děcka budou chodit do školy a že prý můžu mít dovolenou jen July nebo August. Což jsou samozřejmě ty nejdražší měsíce. No ale dobrá, tak nějak jsme se s holkama dohodly a našly jsme tedy dovolenou poslední srpnový týden. A to zase měla problém, protože oni ještě nemají zamluvenou jejich a že tedy neví, jestli bych mohla!! No mě z ní málem odváželi... Nakonec mi včera večer oznámila, že teda ten týden bude v pohodě.

Takže já jsem hned ráno naklusala do banky a poslala Rádi penízky a ta byla tak hodná, že to pro nás všechny zabookovala. Můžu už tedy s jistotou říct, že 24. srpna si to pofičíme do Miami, kde se nalodíme směr Jamajka a Kajmanské ostrovy a  29. srpna se vrátíme zpátky do Miami, kde taky strávíme pár dní. To bude paráda! :-)