"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

středa 17. dubna 2013

Still alive!

Dostala jsem několik vzkazů, proč jako nepíšu... Omlouvám se, fakt nemám čas. Ale rozhodla jsem se napsat alespoň takové malé připomenutí, že jsem stále naživu. :-)

Tento víkend proběhla tzv. Bat Mitzvah "mého" mladšího dítěte. Přirovnala bych to asi ke svatému přijímání, pro všechny velká událost. V sobotu proběhla část v synagoze, v neděli pak byla party. Já jsem se tedy neúčastnila ani jednoho, ale vlastně mi to ani nijak nevadilo. Sjela se jim tu celá rodina a přátelé z různých koutů USA, ale např. HM bratr z Floridy to v sobotu nestihl, neboť jim zrušili let.

V sobotu po té oficiální části v synagoze proběhla večeře u nás. Bylo tu asi 30 dospělých a 20 děcek, no prostě hrůza. :D Už v pátek jsem HM pomáhala připravovat jídlo. Naštěstí tady opravdu seženete úplně všechno, takže většinu zeleniny už koupila v krabičkách nakrájenou. V sobotu jsem pak akorát jela vyzvednout pizzy, jako tolik krabic, vůbec jsem přes to neviděla jak jsem to nesla. :D

Kolem desáté jsem ale padala pryč a byla jsem za to docela ráda, protože tolik děcek pohromadě fakt nesnesu. :D Veru mě vyzvedla a spala jsem u ní, daly jsme dvě lahve vína, skype s Ráďou, což jsme ale po nějaké době kvůli debilnímu signálu vzdaly, film a šlo se spát. Příjemný večer. :-)

V neděli jsem jako již klasicky měla sraz s Jančí ve White Plains. Zašly jsmě na oběd, daly jsme si Frozen Yogurt, Starbucks, kino, ... Penízky jen létaly vzduchem. :D

: )))

Profilovka :D

Pohodička v kině v houpacích sedačkách :D


Rodina mezitím tedy byla na té party. Mimochodem já předešlý týden vezla šek do House of Flowers a když jsem ho vytáhla z obálky, málem mě odváželi. Byl vypsaný na 4 000 (ano, opravdu tam mají být tři nuly) dolarů. Za kytky. No ty vole. :D

Poznala jsem tento týden nové slečny, včera jsme byly na snídani a dneska kouknout na fotbal. Ale příště už se z toho asi nevykroutíme a budeme si muset taky kopnout do míče. :D Každopádně! Událost dne! Potkaly jsme tam Klička. :D Pokud jste četli článek o DC, tak víte, o koho se jedná ... onen Polák, ze kterého jsme měly celý zájezd srandu. Ale hned se k nám hlásil a dokonce jsme dostaly hug. :D No sranda prostě. Akorát jsem si spálila obličej a jelikož jsem měla celou dobu sluneční brýle, vypadám trochu jako idiot. No, snad to vybledne, doufám! :D

V sobotu ráno vyrážíme směr Niagara Falls, nemůžu se dočkat. :-) To bude legrando grando, už aby to bylo. Takže já se ozvu zase po výletě, předpokládám, že určitě bude co psát. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat