"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pátek 26. října 2012

1. rodina - New Rochelle, NY

Tak jsem se dočkala, ozvala se první rodinka. :-) Jsem nadšená, protože týden a půl v matching a pořád nic, už jsem si začínala říkat, že jsem fakt k ničemu a nikoho jsem nezaujala.

Dnes je vůbec super den - s Lenčou jsme vyrazily na Elány do ostravské ČEZ Arény, bylo to naprosto úžasné, zašly jsme pak "na jedno" do podniku, kde měli Wi-fi, tak si říkám, zkontroluju email ... opravdu jsem nečekala, že na mě bude čekat nejen upozornění od APC, že o mě má někdo zájem, ale rovnou i mail od Sari, potenciální HM.

Rodinka má dvě holky, 12 a 14 let. V podstatě je potřeba jim dělat hlavně řidiče - ráno do školy, odpoledne pak na různé kroužky a jiné aktivity, plus dohlížet na jejich domácí úkoly a tak - rodiče jsou oba právnící a pracují full time. Sari dál psala, že už s APC spolupracují 7 let a mají s au-pair výborné zkušenosti a taky, že jsou hodně aktivní, o víkendech vyrážejí na různé výlety a rádi by au-pair ukázali, jaké jsou v okolí možnosti trávení volného času s tím, že v jejich městě je au-pairek spousta.

Zatím se mi to všechno líbí, ale samozřejmě ještě neznám podrobnosti, musím domluvit skype. :-)

Update: Před chvílí mi přišel mail, že jedou s holkama na softball a až se celá rodinka vrátí domů, tak mi dají vědět čas a můžeme si zítra zavolat. HM se zdá po mailech moc milá, tak si už jdu pomalu připravovat otázky ... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat