"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

úterý 9. října 2012

Jak to všechno začalo

Tak jsem se konečně rozhodla, tentokrát už definitivně. Chci strávit rok ve Spojených státech amerických jako au pair.

Už asi dva měsíce jsem s tou myšlenkou koketovala, pomalu začala dávat dohromady všechny podklady a dnes se vydala na schůzku do agentury Student agency, kde jsem vše odevzdala, absolvovala pohovor, psychotest, zaplatila registrační poplatek a teď nezbývá než čekat na zařazení do té matching fáze. :-)

Musím říct, že jsem byla docela nervózní, zda mám všechno a zda mi to všechno uznají, nebudu mít někde něco špatně vyplněné atd. atd. Ale bála jsem se úplně zbytečně, paní v ostravské pobočce byla moc milá, vše mi překontrolovala, absolvovala jsem pohovor v angličtině (opravdu se není čeho bát, neptají se na žádné záludnosti a když jsem náhodou rychle nevěděla, jak odpovědět, vždycky mě nějak navedla:-), četla jsem a překládala pohádku o tom, jak princ hledal real princess :-) a vyplnila psychotest - snad projdu, nezapomínám, že jsem něco udělala, nesnažím se být za každou cenu sexy a problémy řeším s chladnou hlavou. :-)

A teď už jen musím čekat, což je asi ta nejhorší část. Paní říkala, že to může trvat i dva týdny, než mě schválí, ale doufám, že to bude méně. Už dnes i ověřovala dvě ze čtyř referencí, tak snad projdou i ty zbylé dvě a odešle to na centrálu a ti pak následně do Ameriky. :)

To bude prozatím asi vše, tak pokud zde zabloudil i nějaký ten čtenář, přeji krásný den.

:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat