"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

středa 17. října 2012

Proč tento blog vlastně vznikl?

Myslím, že by bylo dobré vysvětlit, proč jsem se vlastně rozhodla ten to blog založit. Nejdříve mě to ani nenapadlo, nejsem z těch extrovertů, co by potřebovali celému světu sdělovat, co měli k obědu. :-) Ale narazila jsem na FB skupinu, kde se schází a přispívají české a slovenské au-pairky a uviděla spoustu odkazů na jejich blogy (mimochodem jsem si dovolila většinu z nich přidat na svůj blog, protože než jsem učinila to velké rozhodnutí taky to zkusit, tak jsem jich opravdu hodně pročetla - pokud by to někomu bylo proti srsti, tak se omlouvám a určitě mě kontaktujte, odkaz na váš blog smažu).

Řekla jsem si, že je to výborný nápad - když si člověk najde čas sem tam na blog něco napsat, bude mít jednak něco jako "deník" ze svých cest a hlavně nebude muset každému z rodiny či přátel psát své zážitky extra, čímž se určitě ušetří spoustu času. :-)

Teď už jen doufat, že bude co zapisovat.

3 komentáře:

  1. a jak vypadá matching? už se někdo ozval?? taky si s dovolením přidám tvůj odkaz na svůj blog.. držím pěstičky a ozvi se...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Noo, zatím vypadá dost bledě, jsem v matching šestý den ... a zatím se nikdo neozval, ale nepřestávám myslet pozitivně. :) Jinak odkaz si určitě přidej, nevadí mi to a hlavně ... moc gratuluju k MATCH! :)

    OdpovědětVymazat
  3. 6 dní je jako nic.. neboj, to přijde.. mě se první rodina ozvala něco málo po týdnu, pak dlouho nic a nakonec asi 3 rodiny... a děkuju za gratulaci.. třeba budeeš někde poblíž a budeme moct něco podniknout..:-) držím pěsti

    OdpovědětVymazat