"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

úterý 16. října 2012

Matching!

Tak a je to tady, i já jsem se dočkala toho magického emailu "Your Application has been Approved".

Celkem se mi nechce věřit tomu, že to šlo tak hladce ... přesně před týdnem jsem byla v SA na pohovoru, ve čtvrtek už byla moje přihláška "reviewed by APC" a dnes fáze matching. :-) Na jednu stranu jsem hrozně excited, na druhou se docela bojím a jsem nervózní, aby se mi nějaké rodinky ozvaly, abych zvládla to skypování s nimi a tak...

Hádám, že teď začnu být taky pološílená, což se projeví kontrolováním emailu 30x do minuty a vůbec se mnou nebude rozumná řeč ... :-)

Tak mi držte palečky, aby všechno klaplo a já si vybrala nějakou super rodinku a přeji krásný večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat