"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pondělí 25. března 2013

Washington, DC

Víkend byl naprosto úžasný! Škoda, že ty návraty do reality jsou tak těžké...

Vyjížděli jsme v sobotu ráno ve čtvrt na osm z White Plains. Měla jsem trošku stres, jestli budeme mít odvoz (WP je cca 20 minut autem odtud), ale nakonec jsme to s Veru vyřešily tak, že moje host rodina nás vezla tam a její zajistila odvoz zpátky, resp. dala nám peníze na taxi. Lenost nade vše. :D

Cesta trvala docela dlouho, ještě jsme cestou nabírali další au pairs v NYC na Penn Station a Port Authority a po cestě se dostali do traffic, ale nakonec jsme dorazili. A docela to utíkalo, v sobotu jsme ještě všichni byli plní elánu, takže byla sranda. :-) No, spíš nehorázná prdel. :D Jeli s námi i dva kluci, jeden z nich Polák, který měl v obličeji ruské rysy, tak jsme ho přejmenovaly na Klička (ten ukrajinský boxer). :D Měly jsme z něj prdel celý zájezd a nejlepší zjištění na závěr bylo, že nám celou dobu rozuměl. :D Chudák, ale vzal to sportovně.

První zastávkou byla stanice Union Station, kde jsme si hned v českém stylu daly pivečko. :D A pak začala odpolední tour, nejdřív se jelo směr National Wordl War II. Memorial, Vietnam Veterans Memorial, Lincoln Memorial, Washington Monument, White House, Capitol, Jefferson Memorial, ... (Blíž Capitolu jsme se ocitli tedy až v neděli odpoledne a Jefferson Memorial jsme viděli jen z autobusu - škoda.)

Union Station a pivečko :-)

Na různých místech jsem si více či méně uvědomovala, jak je úžasné tam stát a vidět všechny tyto památky na vlastní oči. Vybavila jsem si, jak jsme se o většině z nich učili ve škole, jak jsem se k maturitě učila o americkém government a najednou tam člověk stojí a ... v podstatě ani nemá moc čas si to uvědomit, protože za pár (desítek) minut je někde sraz a fičí se dál. :D Taky se mi líbilo stát na místě, kde měl speech Forrest Gump (miluju ten film!) a pak skočil do té vody, kde se shledal s Jenny. :-)

National World War II. Memorial

Washington Monument

Lincoln Memorial

White House

The Capitol

Na hotel jsme dojeli kolem sedmé hodiny, všichni úplně mrtví. Naším hlavním cílem bylo jídlo, daly jsme si všechny pořádný kus hovězího steaku, mashed potatoes, osmaženou cibulku, pivečko ... Dokonalost. :-))

Z původního plánu s názvem party sešlo, fakt jsme byly mrtvé, takže jsme v CVS ulovily paklík pivek a daly jsme si na hotelovém pokoji - jen já, Ráďa a Veru, Janča vytuhla. :D A zrovna když my ostatní jsme si řekly dobrou noc, tak se probudila a chytla druhý dech. :D Nutno říct, že mně se taky spát nechtělo a dopadlo to tak, že jsme chytaly záchvaty smíchu - ani nevím, čemu jsme se smály, asi tomu nedobrovolnému grupáči čtyř holek v pouhých dvou postelích. :D A nakonec jsme hrály slovní fotbal. :D

Naše lože :D

V neděli už nebylo tak hezké počasí, ale pořád se to dalo. Snídani jsme si daly v IHOPu - mají naprosto dokonalé palačinky, jen jsem se přesladila asi tak na 100 let dopředu. :D Pak už jsme museli zase do autobusu, který nás vezl kolem Pentagonu na Arlington National Cemetery - hřbitov. Opravdu nechápu, proč jsme měli na hřbitově rozchod dvě hodiny, když u různých jiných zajímavějších míst, monumentů etc. jsme museli počítat minuty. Každopádně jsme viděli střídání stráží u hrobky neznámého vojáka, což mě (a myslím, že jsem zdaleka nebyla sama) docela zklamalo.

Ze hřbitova nás autobus odvezl do centra DC, kde jsme měli čas asi 3 hodiny a možnost navštívit některé z muzeí. Bohužel jsme to s holkama nestihly, jelikož jsme chtěly nakoupit nějaké suvenýry a najíst se před dlouhou cestou zpátky do NY. Nějakým způsobem jsme došly až do Chinatown a jídlo bylo moc dobré, po cestě zpátky jsme si daly Frozen Yogurt a Veru viděla budovu FBI, tak byla spokojená. :-)

Sečteno podrženo, výlet stál rozhodně za to, myslím, že jsme si prodloužily život tak asi o deset let, pořád byly nějaké srandičky a vtípky. A Washington, DC je město které určitě za návštěvu stojí!

V April plánujeme navštívit Niagara Falls, takže už se moc těším, doufám, že všechno vyjde tak jak má. Následující víkend přiletí Týnka z Cali, takže je v plánu prohlídka NYC, už se moc těším. Sice ještě nevím, jak to budu mít s prací v sobotu večer, ale nějak se to zařídí. :-) Takže se ozvu zase po víkendu.