"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

neděle 4. listopadu 2012

2. hovor s Californií

Tak to byla domluva... :-)) Původně jsme spolu měly mluvit už v pátek, ale to nemohla. Já jsem nemohla v sobotu a nakonec to klaplo dnes, i když taky ne bez problémů, protože Julie měla nějaké problémy se mi dovolat, tak to nejdřív musela řešit se svým operátorem a když se dovolala, tak jsem ji chvílemi vůbec neslyšela. :D

Každopádně. Dozvěděla jsem se, že děti měly celkem dobré vztahy s předchozími au-pair. Ta první sice šla do rematch, ale údajně byla nezodpovědná, netušila, kde děcka jsou (ty si mezitím vesele odešly ven s kámošema) a vůbec se o ně nějak moc nezajímala ... Druhá prý byla ta NEJ, se kterou děti měly super vztah, hlavně Grace (14), protože ta je společenská, komunikativní a hodně si rozuměly no a třetí v pořadí prý vztah s dětmi super, ale HM s ní měla nějaké problémy, protože byla zase nezodpovědná a měla několik car accidents. (Díky, kvůli tobě teď ani nedostanu vlastní auto :D).

No a ta nejdůležitější otázka, CURFEW. :D Julie se nakonec ukázala docela v pohodě (pokud se samozřejmě nepřetvařuje) a že prý to záleží vše na domluvě, že jí nevadí, pokud dojdu ve 2am, ale chce o tom vědět, že třeba jdu ven a zpozdím se atd. Což mi přijde jako fair deal.

Jinak jsem se od jedné slečny z naší FB skupiny dozvěděla, že v městečku jsou train station dvě a ta jedna má méně časté spoje do města. Tak ještě musím vyzjišťovat, u které že to HF bydlí, jestli bych se teoreticky bez toho auta fakt obešla.

Julie má údajně ještě zítra nějaká interview, ale líbím se jí a jsem kandidátka na match, verdikt by měl padnout ve středu. Jinak já jsem jí teda taky řekla, že mám kromě ní nabídku ještě od jedné rodiny. Zítra totiž budu nejdřív telefonovat se stávající au-pair v HF z New Yorku a hned potom se Sari, HM.

Tak uvidíme, uvidíme. Držte mi palce!

Žádné komentáře:

Okomentovat