"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pondělí 5. listopadu 2012

2. hovor s rodinkou z NY + rodina č. 3

Já jsem z té rodiny taaaak nadšená. Nejdřív jsem odpoledne mluvila s jejich současnou au pair. Ta mi řekla, že je v rodině hrozně spokojená, že si snad nemohla vybrat lépe. Holky i rodiče prý jsou super, dá se s nimi na všem domluvit, hlavní úloha je teda dělat řidiče s tím, že auto můžu kdykoliv používat, oni mají svoje fára. A před chvílí jsem domluvila s HM. Ona je hrozně příjemná po tom telefonu, jde jí výborně rozumět (na rozdíl od HM z Cali, kde jsem si občas musela vystačit s kontextem věty), povídaly jsme si tak všeobecně, jak bych trávila volný čas, kterého bych opravdu měla hodně, taky jsem se ptala, jaké bych to auto řídila - tak prý střední velikosti a je to automat, to by šlo. :D

Rozhodnutí padne zítra, má interview ještě s nějakou jinou slečnou. Prosím, ať si vyberou mě! :D Doslova mi řekla, že mám lepší angličtinu a tak všeobecně se jí líbím, takže mám větší šance, ale chce dát té holčině taky možnost na ten telefonát. Tak zítra se asi od mailu neodlepím. :D Já jsem jí teda ještě řekla, že mám velký zájem o match s nimi, že se mi moc líbí a tak ... no uvidíme. :-)

Jinak se mi odpoledne ozvala další rodinka, v pořadí třetí. Jsou z North Carolina, z městečka kousek od Charlotte a mají tři děti ve věku 8, 6 a 4 roky. To už by taková pohodička nebyla. :D Starší dvě chodí do školy a nejmladší by měl chodit do školky, ale nevím, jak často a na jak dlouho. Zítra bych s nimi měla mluvit ve 2pm našeho času.

Tak vám přeji hezký večer a ... wish me luck. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat