"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

sobota 17. listopadu 2012

Your flight has been booked!

Tak jen rychlé info, co se děje. Asi největší novinka je, že už mám informace o letu.

Hodina H nastane 7.1.2013 v 9:30, kdy by se mělo od ruzyňské (no, dobře, tak od Václavohavelské) země odlepit letadlo společnosti Lufthansa a dopravit mě a několik dalších budoucích aupairs (díky Bohu, že nepoletím sama!) na letiště v Mnichově. A odtamtud pak budeme pokračovat v 15:25 na letiště Newark, NJ, kde přistaneme v 18 hodin 35 minut místního času.

Jako 9 hodin letu mě pravděpodobně zabije, a to nemluvím o tom, že mi vždycky praská v uších a pokud se mě pak budou při pasové kontrole na něco ptát, nejspíš si budu muset připravit cedulku "temporarily deaf", haha.

V pondělí už bych měla mít vyřízený pas, takže se pak vrhnu na vyplňování online víz a objednám se na ambasádu. Snad s tím nebudou problémy. :-) S rodinkou jsem tak nějak stále v kontaktu, v týdnu mi HM psala mail, že je hrozně busy, ale chce se jen zeptat, jak se mám a tak - hrozně mě potěšila! Jo a do toho jsem se vrhla na pre-departure project, chci to mít co nejdříve z krku a rozhodně si tím nehodlám kazit Vánoce. Je to hrozná blbost, teprve jsem začala a už mě to nebaví, a to jsem teprve u informací, které v podstatě kopíruju z Wikipedie. :D

Anyway ... přeji všem zbloudilým čtenářům hezký víkend! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat