"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pondělí 17. června 2013

Back to school + plans for July

Tak jsem v neděli byla opět ve škole. A musím říct, že mě to fakt bavilo. :-) Docela se těším, až nastane chvíle, kdy přestanu dělat služku a začnu zase dělat něco smysluplného. :D I když to tvrdím teď, až přijde ta chvíle, kdy budu muset hodiny trávit v knížkách, nejspíš si budu přát, abych raději měla ty tři koše prádla na vyprání. :D:D

Každopádně v neděli jsem ve škole strávila téměř celý den. Tak nějak se to celé týkalo Bostonu a okolí, bavili jsme se o War of Independence, britských koloniích, Mayflower, Boston Tea Party, Salem Witch Trials apod. S Ráďou se v nás alkoholičky nezapřou, jelikož když jsme si měly zvolit téma, na které budeme dělat research, nemohlo to být nic jiného, než Samuel Adams Brewery. :-D A taky už jsem si tak nějak zvolila téma svého final project, což bude vymyslet trip pro pár na několik dní, a to právě do Bostonu. Zatím jsem excited, což mě zřejmě přejde hned poté, co s tím začnu. :-D Ale všechno je lepší, než lepit nějaké debilní memorialy z kartonu. A úplně nemůžu z toho, jak jsou Amíci tak hrozně pozitivní... Když jsem psala naší lektorce mail s tím tématem svého projektu, jestli je to OK, tak mi odepsala, že "sounds great, can't wait to see that!". Jako já vím, že ona to napíše každému a je jí zřejmě úplně jedno, jak to bude vypadat, ale i tak mě to pořád dostává.

Jinak se nic nového asi ani neděje. Příští víkend mám v plánu udělat nízkonákladový, potřebuju zase začít šetřit na nějaké ty výlety apod. V červenci totiž chceme podniknout trip na Coney Island, Philly+Atlantic City a pak jedeme na ten školní trip do Bostonu. :-)


Coney Island



Philadelphia


Atlantic City



Boston

Žádné komentáře:

Okomentovat