"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pátek 21. června 2013

Bye bye, kids!

Tak je to tady, dnes poslední pracovní den a zítra ráno dětičky odjíždějí na 7 týdnů na camp. I když jako ono to s tou prací dneska není moc horké, oba rodiče jsou doma a probíhají poslední přípravy, to tady řeší víc, než když já odjížděla na rok. :-D

Vůbec celý týden je takový postavený na hlavu. Starší už měla relativně volno, jen v úterý a středu měla nějaké final exams, tak jsem ji vezla asi na dvě hodinky do školy a včera různě po kamarádech, jsem z toho auta málem ani nemusela vylézt.

Večer jsem ji vezla na birthday party a hned vedle probíhal PROM. Tak jsem se na chvíli stala součástí pravého amerického maturiťáku. :-)) Jako to jste neviděli, já místo klasických 10 minut, které by cesta od nás z domu zabrala, uvízla v traffic na půl hodiny. Ta děcka tam svážely autobusy, popřípadě limuzíny - v životě jsem jich neviděla tolik pohromadě - dopravu řídili policajti a podobně. Je to tady big deal. :-)

Další milestone je, že se mnou starší komunikuje! :D Tedy na vyšším levelu, než je "can you get me at the close entrance". Nejdřív to bylo, že je vedro a jestli v ČR je taky takové vedro ... a včera se ptala, jaké mám plány na léto, jestli budu cestovat apod. No nestačila jsem zírat. :-))

Co mě ale sere čím dál víc, je ten kreténský čokl. Včera starší s kámoškou šly ven na zahradu a že jestli bych je nevyfotila. A čokl samozřejmě s náma, jenže mu nikdo na krk nenasadil ten obojek na invisible fence, aby dostal ránu, kdyby se snad chtěl pokusit o útěk. A jak už jsme chtěly jít dovnitř, tak on ležel pod lehátkem a domů nepůjde. Tak jsem se snažila ho chytnout a ten dement vyskočil a zakousl se mi do prstu. Krve jak z vola, během vteřiny jsem měla zakrvácenou celou ruku, takže jsem nejdřív ani pořádně neviděla škody, docela jsem se bála podívat. :D No dopadlo to asi nějak takto:


Ještě mi třeba někdo může říct, že je to přece jen roztomilý pudlík a zadupu ho do země! :D Bolí to jak k**** a to nemluvím o tom, že mám z prstu spíš takový nateklý páreček. :D Dneska mi teda rodina na to dala nějakou mast s antibiotiky, tak sice nevím, jestli to něčemu pomůže, ale uškodit to asi nemůže. 

Tolik k uplynulému týdnu. Naštěstí už tu máme pátek. :-) HD má zítra narozeniny, takže snad se ještě během dneška někam dostanu, dohledala jsem si na netu, že se dá v jednom liquor shopu v Rochelle sehnat Becherovka, tak v to doufám, protože nemám záložní plán. Sice za ni chtějí asi 25 dolarů, ale holt nedá se nic dělat. Ale tímto už budu mít narozky z krku, alespoň co se týče mé náhradní rodiny. 

Mějte se krásně, užívejte krásného počasí a já se zase brzo ozvu! :-)

1 komentář:

  1. Chudinko, to je pracovní úraz. Nárokovala bych si minimálně příplatek, pokud ve smlouvě nemáš, že Tě čokl může i pokousat! A co mi odpovědět?

    tetka

    OdpovědětVymazat