"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

pátek 7. června 2013

My little anniversary... :-)

5 měsíců! Zdá se to úplně neuvěřitelně neskutečné, že už je to pět měsíců, co jsem ubrečená šla uličkou k pasové kontrole jak na smrt. :-)) Samozřejmě plna očekávání a natěšená, ale to loučení, to byla hardest part!

Pak když se posunu někam o týden dál, kdy jsem první víkend půlku prospala, druhou půlku probrečela s tím, že chci okamžitě domů a jestli jsem se náhodou neuhodila do hlavičky, když mě napadlo jet na rok do Ameriky hlídat děti. :D

No a pak je tady střih, five months later - mám kolem sebe úžasné lidi, viděla jsem místa, o kterých se mi ani nesnilo a další doufám ještě uvidím, občas sama sebe překvapuju, co vše jsem schopná vyřídit a zařídit v angličtině ... Prostě škola života jak se patří! :-)

Řekla jsem si tento týden konečně o balíček, takže doufám, že rodičové nezklamou a něco mi sem dorazí. :-) Já jsem se také rozhodla něco poslat - na radu jedné z AP jsem vzala obyčejnou bublinkovou obálku (koupená v dollar shopu vyšla asi na 50 centů), nalepila na ni 4 obyčejné známky (dokonce ani nejsou international - čtyři ty známky vyjdou asi na 1,8 dolaru), zalepila, hodila do schránky. Stalo se tak v úterý, je pátek ráno a stále se mi nevrátila, takže doufám, že už putuje pěkně do ČR. Jelikož mě to docela povzbudilo, tak mám dnes v plánu hodit do schránky několik dalších, takže se pár z Vás může těšit na balíčky. :)

V úterý jsme měli meeting. Říkala jsem si, že bych asi měla jít, když jsem poslední dva vynechala, takže jsem se domluvila s HD, že budu odjíždět něco po sedmé, naštěstí s tím neměl problém. No aspoň jsem se vyhnula venčení debila. :-)

Sraz byl na pláži v Rye. Konečně jsem se taky dostala na pláž, pořád jsem to jen plánovala. :-)

Oakland Beach:








Ve středu ráno jsem v kuchyni chystala svačiny a došel HD a úplně měl takový strašný výraz v obličeji a že: "Terrible things happend yesterday." Tak jsem se lekla, že jsem něco zkazila a z něj vypadlo, že jak byli před dvěma týdny na víkend u té rodiny v DC, tak ten chlapík, mimochodem otec čtyř dětí, spáchal sebevraždu. Pochopila jsem z toho, že už byl missing od neděle a právě v úterý našli tělo, spolu s dopisem na rozloučenou. Jako mazec... Takže rodina mi včera brzy ráno odjela na pohřeb do Washingtonu. Tedy kromě mladší, která šla normálně do školy, takže i pro mě to znamenalo klasický pracovní den. 

Jinak je tak nějak více méně vše při starém. Mladší mi oznámila, že "you should make plans for Saturday" - protože ona má sleep over a prý budou "loud" a navíc tady v basement a pro mé vlastní dobro bych tu neměla být. :D:D Jak milé! Každopádně jsem se včera ptala matky a bohužel bude potřeba má asistence, takže banán. :-( Valím dneska koupit špunty do uší. :-D

Dostala jsem mail z Beer Garden, že v lost&found se jakýsi černý svetr nachází, takže doufám, že to je ten můj. :-)) Takže snad se s holkama domluvíme a sjedeme tam během víkendu. Mohla by vyjít neděle, když v sobotu mám nejen já, ale i Ráďa, ten debilní babysitting. Pak tady bude třeba uskutečnit sraz ve WP s Jančí, slíbila jsem jí půjčit kufr na její dovču na Floridě. :-)

Každopádně snad si víkend opět užijeme. I když už i nás tady dostihl déšť. Ale doufám, že v ČR už se situace obrací k lepšímu! 

2 komentáře:

  1. Gratuluju k výročí. Doufam že 7 vdalších měsíců bude stejně fajn. Na ten počáteční stres a bezmoc a pláč a smutek se pripravuju preventivne, i když vim že to asi moc nepomuze..a jak dopadla kinder párty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to každý má jinak, mně vždycky trvá, než se adaptuju, navíc člověk tu zkraje nikoho nezná a tak... Takže třeba žádné smutky nebudou, ve Tvém případě. :-) Jinak kiderparty ... ani mi nemluv, holky tady snad do tří do rána dělaly bordel a v osm ráno nanovo... Blázinec. :-)

      Vymazat