"Měníme rok, měníme sny, měníme touhy, měníme názory, měníme požadavky na výkupné, měníme partnerky, měníme auta, měníme zásobníky, ale nikdy neměníme své kamarády!" Al Capone

neděle 23. června 2013

Weekend in New Jersey

Tak jsem navrácena z víkendu a musím říct, že to byla paráda. :-) I když teda to cestování mě stálo pár nervů. :D Cesta tam v pohodě relativně, nebyl traffic, navíc při cestě z NYC se neplatí žádné tolls (mýtné), takže to fičí. A navigace navigovala spolehlivě, takže jsem za zhruba 45 minut byla u Rádi v Bloomfieldu.

(Ještě než jsem vůbec vyjela, tak jsem popřála HD k narozeninám a předala mu svůj dárek - becherovku. Vypadal, že má fakt radost a že prý jestli to není moc silné, že loni dostal slivovici a že ho to málem zabilo. :D)

S Ráďou jsme měly v plánu zajet se podívat do Hobokenu, odkud je úžasný výhled na Manhattan. Původně jsme plánovaly jet autem, ale Chuck (Rádi HD) nás odradil, že prý se tam absolutně nedá kde zaparkovat, tak jsme zajely autem k nádraží a do Hobokenu vzaly vlak. Určitě jsme si ušetřily pár šedivých vlasů. :-)

 
Hoboken


Hoboken

Nejlepší bylo, jak Chuck básnil, že tam můžeme strávit třeba celý den a my nafotily pár fotek a po půl hodině, že teda bychom se mohly vydat zpátky. :D Ale ještě tam určitě někdy musíme zajet v noci. :-)

Zpátky v Bloomfieldu byl akorát tak čas na PARTY. :-) V liquor shopu jsme ulovily margarity, malibu a k němu ještě tonic. A samozřejmě jsme se opět mírně řečeno opily. :D A s námi i Chuck, který ještě v mezičase vyráběl terasu. Tak doufám, že ji nebudou mít nakřivo. :D 


Margarita time!

Dnes jsme chtěly jet na pláž. No, co vám budu povídat, to se samozřejmě nekonalo, protože jsme byly totálně KO. Jediná akce, které jsme byly schopné, bylo sjet si na froyo, starbucks a zpátky domů pustit si seriál. :D

Já odjížděla něco kolem půl sedmé back to New York. A teda jako moje nervy! Traffic jak blázen, jela jsem skoro hodinu a půl. Ale dojela! :-) A hlavně ... kdy jindy se chcete cítit víc "americky", než když stojíte v šíleném trafficu někde uprostřed George Washington Bridge přes řeku Hudson a před sebou máte výhled na celý Manhattan? :-) Kdyby mi toto někdo před půl rokem vykládal, tak si asi zaklepu na čelo a doporučím mu vyhledat psychiatra. Já bych v životě nejela ani do Brna, top level pro mě byla tak možná Ostrava. :D

Ještě vám tady musím přidat video, ze kterého já osobně teda umírám smíchy. :D Tak si taky zlepšete náladu. :-))


Žádné komentáře:

Okomentovat